Bestellen en Verzending

Bestellen en verzending bij ons is snel en eenvoudig. We optimaliseren het bestelproces continu om jouw ervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Je bestelling is pas definitief na ontvangst van de bestelbevestiging.

Bij ons kun je op verschillende manieren eenvoudig jouw bestelling plaatsen, zoals:

Online via de webwinkel
Via telefoon: +31 (0)85 080 5410
Via e-mail: info@spoelbakzaak.nl

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt eenvoudig je spoelbak bestelling plaatsen via onze webshop. Na het afronden van je bestelling ontvang je altijd een bevestiging per e-mail. Mocht je problemen ondervinden, neem dan contact op met onze klantenservice of stuur ons een e-mail.

Bestelstatus

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging dat je bestelling in behandeling is. Indien er een levertijd aan je product is verbonden, ontvang je een verzendbevestiging zodra je bestelling onderweg is.

Bestelling wijzigen

Wil je jouw bestelling aanpassen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je orderbevestigingsnummer en het artikel dat je wilt wijzigen te vermelden, zodat we je snel kunnen helpen.

Bestelbevestiging ontvangen, maar nog geen verzendbevestiging?

Het kan soms voorkomen dat de levering iets langer duurt dan verwacht. Daarom geven we altijd een geschatte levertijd op. Als deze tijd is verstreken, betekent dit niet dat je bestelling vergeten is. We doen er alles aan om jouw product zo snel mogelijk te leveren!

Lopende bestelling annuleren?

Wil je je huidige bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice. Als de producten onder het herroepingsrecht vallen, kun je ze kosteloos annuleren. Op maat gemaakte producten kunt u bij ons niet meer annuleren na het bestellen.

Verzending

Snelle verzending

Geniet van snelle verzending op alle bestellingen! Voor bestellingen in Nederland brengen wij 6,71 euro verzendkosten in rekening, voor België 9,56 euro.

Uitsluitend levering in Nederland en België

Bestel voor 15:00 uur om je op voorraad zijnde bestelling de volgende dag te ontvangen.

We leveren uitsluitend in Nederland en België, altijd met handtekening voor ontvangst. Daarnaast heb je de optie om je bestelling af te halen bij PostNL-afhaallocaties.

Track & Trace

Na verzending krijg je altijd een Track & Trace-code per e-mail. Onze vervoerspartner is PostNL via MyParcel. Of Rhenus Logistics bij pallet zendingen, maar ook dan ontvangt u een track & trace.

Is er tijdens levering iets niet goed gegaan?

Als je een klacht hebt of een retour wilt melden, kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice. Vergeet niet je ordernummer en/of de details van je klacht te vermelden. Een van onze collega's neemt snel contact met je op om je verder te helpen.

Schade bij levering?

Het spijt ons als er iets misgaat. We verpakken en verzenden onze producten met de grootste zorg. Mocht er toch een probleem zijn, dan staan we klaar om je te helpen. Neem gerust contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning.

Verkeerde artikel ontvangen tijdens levering?

Als je tijdens de levering een verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice om dit te melden. Een medewerker zal snel contact met je opnemen om het probleem op te lossen.