Klantenservice

Op onze klantenservicepagina vindt u antwoorden op al uw vragen. Bekijk de veelgestelde vragen hieronder voor uitgebreide informatie. Heeft u nog verdere vragen of loopt u tegen problemen aan?

Onze vriendelijke klantenservice staat altijd klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden. Ontdek meer op onze Homepagina voor aanvullende informatie.

Openingstijden

Maandag: 10:00 – 17:00
Dinsdag: 10:00 – 17:00
Woensdag: 10:00 – 17:00
Donderdag: 10:00 – 17:00
Vrijdag: 10:00 – 17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten

Stel uw vraag gemakkelijk aan onze klantenservice, wij antwoorden binnen 2 uur.

Stuur ons een e-mail of bel:
+31 (0)85 080 5410
info@spoelbakzaak.nl
(ma t/m vr 10:00 – 17:00)

villeroy boch architectura 60 keukenspoelbak keramiek opbouw wit alpin hoogglans excenter 1

Contactformulier klantenservice

Vul gerust het onderstaande contactformulier in – we helpen u graag zo snel mogelijk verder!
Wist u dat we per e-mail vaak nóg beter bereikbaar zijn? Zo kunnen we uw vraag direct bekijken en snel voor u oplossen.


    Veelgestelde vragen (FAQ)

    Welkom bij onze Veelgestelde Vragen (FAQ) sectie. Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzendingen en meer. Deze pagina is speciaal samengesteld om u snel en efficiënt van dienst te zijn.

    Heeft u toch nog aanvullende vragen of specifieke ondersteuning nodig? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan altijd voor u klaar om te helpen!

    Moet ik een account aanmaken?

    Het is niet verplicht om een account aan te maken, maar we raden het zeker aan. Met een account kun je gemakkelijk je gegevens beheren, de status van je bestelling volgen en facturen bekijken. Dit zorgt voor extra gemak en overzicht bij het beheren van je bestellingen en verzendinformatie.

    Waarom heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

    Controleer eerst of de betaling succesvol van je rekening is afgeschreven. Soms kan door drukte op ons betalingsplatform een betaling wat vertraging oplopen.

    Heb je na 2 uur nog steeds geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact met ons op. We sturen je de orderbevestiging handmatig toe en helpen je graag verder.

    Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen, ondanks de bevestiging?

    Als je een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, maar nog geen verzendbevestiging, kan het zijn dat één of meerdere producten nog niet gereed zijn voor verzending.

    De aangegeven levertijd verwijst meestal naar de periode vanaf het moment dat we je betaling hebben ontvangen tot aan de verzending van je bestelling.

    Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Je kunt je bestelling alleen aanpassen voordat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om te controleren of wijzigingen nog mogelijk zijn voordat de bestelling wordt verstuurd.

    Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden vanuit ons magazijn en het geen maatwerk product betreft. Op maat gemaakte of volgens uw specificaties gemaakt producten zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht. Lees daarom onze retourvoorwaarden aandachtig door.

    Hoe kan ik een product retourneren?

    Je kunt je product eenvoudig terugsturen via onze retourpagina. Lees wel eerst onze retourvoorwaarden goed door, zodat je precies weet hoe je de retour correct kunt afhandelen. Let wel op, op maat bestelde artikelen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

    Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

    Ja, retourneren is niet kosteloos. We rekenen kosten voor het retourproces om schade door onjuiste retourzendingen te beperken. Bekijk onze retourvoorwaarden voor meer informatie over de kosten en voorwaarden.

    Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling na retourneren?

    Zodra je retourzending is verwerkt, streven we ernaar je zo snel mogelijk terug te betalen. De snelheid van de terugbetaling hangt af van je betaalmethode en onze betalingsverwerker, maar meestal staat het bedrag binnen een week op je rekening.